czwartek, 10 kwietnia 2014

Dobry dzień ;)

Wczoraj miałam super dzień ;) Byłam szczęśliwa na maxa ;)  Zaczął być dobry od mojego snu .
W tym śnie spotkałam sie z bardzo bliską osobą która odeszła 2 miesiące temu ... Dowiedziałam się że w niebie jest jest bardzo dobrze i jest bardzo szczęśliwy ;) Ten sen odebrałam jako spotkanie z tą osobą i dlatego byłam bardzo szczęśliwa chociaż dalej tęsknie .. Później spotkałam sie z przyjaciółmi i dałam już mamie prezent na dzień matki xD taa. nie mogłam sie powstrzymać a mama była zadowolona ;) Więc podsumowując tak naprawdę bycie szczęśliwa osobą nie jest wtedy gdy ma się wszystkie dobra materialne szczęśliwa osoba to osoba która ma przy sobie ludzi których kocha i oni ją kochają chociaż w moim przypadku jestem szczęśliwa bo wiem ze ta  osoba u góry też jest . 

 Dobranoc <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz