poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Co łączy mnie z wampirami xD ?

Hmmm.. tak zdaje sobie sprawę z tego że jestem dziwna no ale ... to moja natura ;)
Więc przechodzę do rzeczy ;) Wampirami interesuję sie już od roku ;) Nie mam zielonego pojęcia co mnie do nich zainspirowało na pewno Nie Pamiętniki wampirów czy Zmierzch po prostu to samo do mnie przyszło ;) Przeczytałam parę książek m.in. Vampirologija <3 Świetna <3 ale też przeszukałam cały internet ;3 Zakochałam sie w tych stworzeniach ;) mogę o nich gadać non stop ;) Jesienią miałam wielką faze czyli np. chodziłam sama do lasu przesiadywałam tam godzinami i dziwnie sie zachowywałam moja mam chciała ze mną iść do psychologa masakra, teraz trochę mniej to przeżywam ponieważ nie mam czasu na wędrówki po lesie czy coś w tym stylu, ponieważ mam dużo obowiązków i moje myśli są przy bliskiej zmarłej mi osobie ... Próbowałam popytać moich dziadków co do wampirów lecz oni nie widzieli ani nie słyszeli o nich ;/ mówili mi tylko o zmorach itd.  JEŻELI WY MACIE JAKIEŚ CIEKAWE ARTYKUŁY LUB SAMI MACIE OCHOTĘ SIĘ WYPOWIEDZIEĆ TO NAPISZCIE W KOMENTARZU ;) pozdrawiam was ;)
  Na zdjęciu ja ;)

3 komentarze:

  1. No, trzeba przyznać, że ciekawy pościk ;33 masz może jakiś znajomych albo coś, którzy podzielają twoją "schizę" xD ? A tak na marginesie: Może dodałabyć gadżecik z obserwatorami? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam "Miasteczko Salem" S. Kinga

    OdpowiedzUsuń